Strony

czwartek, 28 sierpnia 2014

dzień 16. nominacja

Dziś zupełnie przez przypadek i nie wiem jakim cudem, odkryłam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Serdecznie dziękuję Klaudii ( myliveomomom.blogspot.com) za nominację <3
Jestem w szoku, nie spodziewałam się...
A oto odpowiedzi na pytania:

1. Czy blogowanie sprawia ci przyjemność?
Tak, ogromną, możliwość dzielenia się z innymi tym jak odbieram świat jest dla mnie bardzo przyjemne.
 
2. Czy już wcześniej miałaś/miałeś przygodę z blogowaniem?
Tak, mam za sobą dwa blogi.
3. Masz już plany na przyszłość?
Tak, marzę o studiach za granicą i o tym aby być architektem.
4. Masz jakieś zwierzęta w domu?
2 koty i 2 psy
5. Jak często marzysz?
codziennie
6. Myślałaś/myślałeś kiedyś o porzuceniu blogowania?
tak, wielokrotnie, ale na razie nie zamierzam
7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pójść na pierwszą randkę?
liczę po prostu na coś oryginalnego
8. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Nie potrafię zdecydować.
9. Czy pasjonujesz się kolekcjonowaniem?
tak, książek
10. Jaka piosenka poprawia ci nastrój?
Beyonce-Crazy in love
11. Czy masz jakieś zajęcie w pochmurne dni?
czytam.
 
A ja nominuję:
1. fidanzataa.blogspot.com
2. parkspati.blogspot.com
3. mybeautifuleveryday.blogspot.com
4. weronikamat.blogspot.com
5. tamizaa.blogspot.com
6. natalla-blog.blogspot.com
7. alexandrinemarie.blogspot.com
8. claudine-bloog.blogspot.com
9. zielonoma.blogspot.com
10. kejtifashion.blogspot.com
11. p-ann.blogspot.com
 
 
Pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś przygodę z blogiem?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jak planujesz swoją przyszłość?
4. Jaka piosenka jest dla ciebie lekiem na smutek?
5. Chciałaś kiedyś opuścić bloga?
6. Masz zwierzęta?
7. Masz jakiś ulubiony serial?
8. Czy miałaś inne blogi?
9. Czy jesteś kreatywna?
10. Czego nigdy byś nie zrobiła ?
11. Co robisz gdy się nudzisz?
 
 

6 komentarzy:

  1. ja też codziennie marzę w nadzieji, że kiedyś moje marzenia się spełnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ; )
    Powodzenia w dalszej pracy

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka!

    Zapraszam na mojego nowego bloga, wczoraj została dodana pierwsza notka
    emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ci bardzo za nominacje , ale niestety ja nie ,, bawię '' się w tą zabawę. Dziękuję za nominację jeszcze raz ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa psy i kot, a moja mama nie chce sie zgodzić na chomika ;)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 psy i 2 koty- niezła gromadka :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/130.html

    OdpowiedzUsuń