Strony

środa, 27 sierpnia 2014

dzień 15. urodziny brata

Przepraszam za dłuższą niż zwykle nieobecność, była ona spowodowana słabym Internetem. Teraz już jestem :)
Mój brat obchodzi dziś 10-te urodziny. Wszystkiego Najlepszego Marek!
Musiałam pojechać do miasta po prezent. Spędziłam dużo czasu w księgarni na poszukiwaniu odpowiedniej książki ( życzenie brata). Przy okazji znalazłam kilka ciekawych dla siebie, które mam nadzieję niedługo kupię. W poszukiwaniach pomagała mi przyjaciółka, szybko wróciłyśmy do domu.
Dzisiaj pokażę Wam moje propozycje na rozpoczęcie roku szkolnego ;C Ja wybieram się teraz do 1 klasy liceum. Nie mogę uwierzyć, że wakacje upłynęły tak szybko, ale cieszmy się tym co zostało.
Życzę (mam nadzieję) słonecznych dni :)

urodzinowe babeczki Marka







pierścionki - H&M i nieznany sklep; koszula-Reserved; spodnie-House; spódnica-Greenpoint; baleriny-sklep w moim mieście; trampki- Pull&Bear


fot. (oczywiście, jak zwykle) Marek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz