Strony

wtorek, 12 sierpnia 2014

dzień 9. kino

Jak wczoraj zapowiadałam byłam dziś w kinie z przyjaciółką ( Tamarą ), poszłyśmy na " Sekstaśmę". To bardzo dobra komedia, obawiałam się pewnych scen, ale na szczęście były one ujęte w komiczny sposób. Choć film nie dla dzieci, to trochę starszych rozśmieszy do łez. Tak było w naszym przypadku :D Bardzo pozytywny. Kciuk w górę. Po seansie buszowałyśmy po kieleckiej Galerii Echo. Próbowałam ( próbowałyśmy) znaleźć w miarę tanią bordową koszulę w kratę, ale nie było takiej, której cena nie przekraczałaby 50 zł. Według mnie na zwykłą koszulę nie warto tyle wydawać. Poszukam w lumpeksie. Kupiłam sobie naszyjnik z osiołkiem w House za 9,99zł. Uważam, że jest uroczy ( zdjęcia poniżej). Ponieważ miałam dziś na sobie sweterek który pokazywałam w dniu.7 i szorty dżinsowe, musiałam dodać trochę koloru do mojego stroju, więc na szybko uszyłam sobie kokardkę i przyszyłam ją do opaski. Zostawiam Wam zdjęcia i zmykam, a jutro jadę do babci i cioci, więc zrobię obiecane zdjęcia.
Dobranoc <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz