Strony

środa, 20 sierpnia 2014

dzień 13. więcej słońca

Wczoraj padało, i pogoda nie zachęcała do większych wyjść, więc po telefonie przyjaciółki, postanowiłyśmy, że ją odwiedzę. Mieszka niedaleko mnie więc, mżawka mi nie przeszkodziła w dotarciu. Miło spędziłyśmy czas:)
Dzisiaj jest o wiele ładniej. Ciepło, ale nie za gorąco, letni wiaterek nie przeszkadza. Dzień rozpoczęłam, od dobrego śniadania i kawy. Słońce zachęciło do wyjścia więc razem z bratem, wyszliśmy na podwórko. Trochę posprzątaliśmy, a potem pobawiliśmy się z kotkami ( Rio i Neymar) oraz Klarą. Stwierdziłam, że pokażę się od strony codziennej. Więc zrobiłam mini sesję mojego ubioru.
Wczoraj pobrałam na tablet aplikację Perfect Piano i zaczęłam sobie grać. Najbardziej " wciągnął" mnie utwór Beethovena " Do Elizy". Niedawno oglądałam film z Gary'm Oldman'em "Wieczna miłość". właśnie opisujący historię tego kompozytora. Wzruszający film. Tak jak ten o Mozarcie, którego utwory uwielbiam. Marzę o pianinie, o fortepianie już nie wspominając. Mama obiecuje, ale to bardzo poważny wydatek, nad którym trzeba będzie się poważnie zastanowić.
Teraz  żegnam się z Wami i zostawiam kilka zdjęć :)
Cześć.




 
sweterek - lumpeks; spodnie-C&A; trampki-CCC

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i fajny kubek :)

    blog-by-szarlotka147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś na pewno uzbierasz na fortepian :) Marzenia się spełniają częściej niż nam się wydaje!

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń