Strony

piątek, 8 sierpnia 2014

dzień 5. przebudzenie

Dzisiejszy dzień miałam ( chciałam) rozpocząć o 7, ale ze względu na to, że czytałam do późnej nocy nie udało mi się, ale osiągnęłam sukces bo wstałam o 9 :D Skończyłam książkę, którą dostałam na bierzmowanie "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym" Reginy Brett. Hmm...muszę stwierdzić, że książka napełniła mój umysł wieloma ciekawymi pomysłami, które mam nadzieję zagoszczą w moim życiu niedługo. Polecam.
Gdy tylko się obudziłam, pomyślałam o kawie więc zeszłam do kuchni i ją zaparzyłam, przy okazji biorąc coś do jedzenia, bo w końcu czekało mnie trochę pracy. Posprzątałam nieporządek w szafie spowodowany pośpiechem i wybrałam zdjęcia z Warszawy, które Wam pokażę.
Mam nadzieję, na to, że uda mi się jeszcze zmienić wygląd bloga, ale to dopiero wtedy gdy mój Internet w pełni odzyska siły :)










3 komentarze:

  1. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście zrobisz room tour? ♥

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o tej książce ;c a zdjecia bardzo fajne. najbardziej podoba mi się ostatnie :))

    Mogłabym prosić cię o kliknięcie w linki w najnowszym poście? odwdzięczam się :*
    miłego dnia!
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Życzę powodzenia w wytrwaniu tych 150 dni.

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń