Strony

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

dzień 12. trochę słońca

Nareszcie trochę ciepła.  Pogoda robiła się już za bardzo jesienna.  Weekend był zimny i praktycznie siedziałam i czytałam.  Wczoraj skończyłam "Drogę pod wiatr"  O. Adama.  Smutna historia ale z zakończeniem zapowiadajacym lepszą przyszłość.  Teraz zaczęłam "Rille... " L. M. Montgomery.  Tylko ona mi pozostała,  ale losy córki Ani Shirley mniej mnie interesują niż jej samej.  Zobaczymy czy mi się spodoba.  Zakupy " przedszkolne " zaczęłam już,  jak wszyscy.  Zrobię o tym post... niedługo.
Do zobaczenia.


11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda niby się poprawiła, ale nadal jest zimno.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też zimno, znowu :c
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcie. U mnie też tak średnio z pogodą ;c
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :) Ja nie za bardzo przepadam za czytaniem książek. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale podobała Ci się książka? Myślę nad nią od jakiegoś czasu :)

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak podobała, choć była pisana z perspektywy faceta :)

      Usuń
  7. A u nas ciągle wieje i pada, za to weekend był naprawdę ładny :) Bardzo ładne zdjecia!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam w planach czytac te ksiazke :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam i nigdy nie słyszałam o tej ksiażce :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń