Strony

piątek, 3 lipca 2015

dzień 17. rozstania i powroty

Chyba to już będzie taka moja mała tradycja :D Wakacje rozpoczęte, a ja wracam.
Nie wiem, czy kiedykolwiek uda mi się publikować posty w czasie roku szkolnego, ale...w wakacje mam na to wielką chęć, może tym razem będzie inaczej, cieszmy się chwilą !
Zdałam do drugiej klasy liceum, odprężyłam się, a w poniedziałek wracam do grupy obozowiczów, tym razem jadę Chorwacji.  A przy okazji, po dwóch latach w końcu znalazłam moje zdjęcia z Grecji więc w jutrzejszym poście na pewno je zobaczycie.
Z bloga zniknęły zakładki, ponieważ stwierdziłam, że moje prace które tworzę w domu, oraz na zajęciach rysunku (na które uczęszczam od października) możecie zobaczyć na moim Instagramie,
a także jeśli zajdzie taka potrzeba, na Snapchacie, ale to jeszcze nie do końca wiadome. Wszystko w waszych rękach, czekam na odzew :D Czy teraz coś czytam, hm tak stwierdziłam, że dokończę serię o Wiedźminie, mam dwie książki przygotowane specjalnie na wyjazd, napiszę o nich prawdopodobnie przed wyjazdem, a po dostaniecie małą recenzję.
Bardzo się cieszę, że mogę tu wrócić, ahhh hahhahah
Więc nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć : WITAJCIE ! <3

perquel zdjęć z Grecji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz