Strony

piątek, 22 sierpnia 2014

dzień 14. poszukiwania

Dzisiaj robiłam duże wietrzenie domu i ogólne porządki.  Gdy mama wróciła z pracy,  spakowaliśmy trochę rzeczy i pojechaliśmy do domu numer 2. Schowałam się wśród nierozpakowanych kartonów  w których znajdują się 'skorupki'  z targu staroci.  Przejrzałam jeden karton.  I wśród ślicznych angielskich talerzyków znalazłam kilka skarbów,  które bardzo przypadły mi do gustu.  Były to : stare okulary taty,  imbryczek na cherbatę,  cukiernica oraz śliczna filiżanka,  którą gdy tylko zobaczyłam powiedziałam "Jesteś moja"  ;D
Pokażę Wam zdjęcia tych przedmiotów, a także prezentu od mamy,  którym jest cudna szkatułka (pudełeczko)  na różne rzeczy.  Zostawiam zdjęcia i zmykam na mecz ;)
Słodkich snów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz