Strony

niedziela, 5 lipca 2015

dzień 18. Grecja

Już dawno moje pakowanie się nie wyglądało tak dziwnie. Ledwie rzeczy zostały uprasowane w rytmach Ellie Goulding, wybiła północ ahh i okazało się, że walizka jest za mała -.- poradzimy sobie hahha Smęty kiedy indziej dziś trochę wspomnień uhuhu sprzed dwóch lat, ale miło popatrzeć na te widoki ze świadomością, że za kilka dni podobne będą za oknem :)
Więc dosyć paplaniny ....patrzcie i nasycajcie oko :D












Nie ma mnie na żadnym ze zdjęć, ale nawet ja nie chcę patrzeć na te na których jestem hahaha. Więc chyba to czym najbardziej mogę się pochwalić to fakt, że szłam tym samym deptakiem co Pierce Brosnan w filmie Mamma mia!. Mam miłe wspomnienia z tego kraju i to jest najważniejsze. Teraz czeka mnie kolejna podróż.
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz